S novým e-shopem se nám otevírají nové možnosti, jak odměnit naše oddané zákazníky. Díky tomu můžeme od 10.5.2021 konečně zavést věrnostní systém, který vás odmění za každý předešlý nákup v našem e-shopu, nebo kamenném obchodě.
Jak to funguje?
Tato služba je dostupná pouze pro registrované zákazníky a zaplacené objednávky, které provedli pod touto registrací. Důvod je jednoduchý — systém musí být schopný přiřadit objednávky a platby k jedné osobě, aby mohl vypočítat váš nárok na slevu. Od chvíle registrace se pak každá vaše zaplacená objednávka bude započítávat do věrnostního programu. Jakmile překročíte některou z nastavených hranicí věrnostního systému, automaticky se vám to promítne do detailů účtu. V menu Můj účet najdete sekci Moje slevy. V této sekci se dozvíte, jaká je vaše aktuální Věrnostní sleva. Ta se automaticky odečte z každé objednávky, kterou provedete. Nemusíte nikde nic vyplňovat, sleva se aktualizuje automaticky po zaplacení objednávky a všechny položky na e-shopu uvidíte s cenou sníženou o tuto slevu. V detailu produktu si pak můžete ověřit rozdíl mezi cenou základní a vaší cenou po slevě. Vždy tak budete mít přehled o tom, kolik vám sleva ušetřila.
Na co se sleva vztahuje?
Sleva se vztahuje na veškeré zboží v sortimentu našeho e-shopu. Výjimkou jsou dárkové poukazy a vstupné na turnaje. Cena obou těchto položek zůstává stejná bez ohledu na věrnostní slevu, ale jejich nákup se vám stále započítává do celkové útraty. Takže i jejich nákupem se přiblížíte vyšším slevám ve věrnostním programu.
Lze slevu využít i pro nákup kamenné prodejně?
Při nákupu v kamenné prodejně lze přiřadit nákup k vašemu účtu. Bude se na něj vztahovat věrnostní sleva a započítá se i k celkovému objemu vašich nákupů. Pokud ale chcete mít jistotu a lepší kontrolu, vždy doporučujeme provádět nákupy pomocí objednávek online a na kamenné prodejně pouze vyzvedávat již nachystané zboží. Můžeme pro vás objednávku připravit v předstihu a ujistit se, že je vše v naprostém pořádku.
Kolik musím utratit a jaká je výše slevy na další nákupy?
Celková útrata | Výše slevy |
5 000 Kč | 1 % |
7 500 Kč | 2 % |
10 000 Kč | 3 % |
20 000 Kč | 4 % |
30 000 Kč | 5 % |
40 000 Kč | 6 % |
50 000 Kč | 7 % |
60 000 Kč | 8 % |
75 000 Kč | 9 % |
100 000 Kč | 10 % |
Pokud máte jakékoliv dotazy k fungování věrnostního systému, napište nám na obchod@blacklotus.cz a my se vám ozveme zpět. Nebo si můžete přečíst často kladené dotazy a možná v nich naleznete odpověď na svoji otázku.
Často kladené dotazy:
1) Musím se do věrnostního programu někde registrovat nebo ho někde aktivovat?
Nemusíte. S registrací v internetovém obchodě www.blacklotus.cz se pro váš účet zároveň aktivuje i věrnostní program a automaticky se do něj začnou započítávat i vaše nákupy.
2) Počítají se mi do věrnostního programu i objednávky provedené před registrací?
Bohužel ne. Systém je uzavřený a staré objednávky provedené mimo registraci se do něj nepočítají.
3) Počítají se mi do věrnostního systému i objednávky vytvořené před jeho spuštěním?
Ano, počítají se do něj všechny objednávky, které jste provedli po registraci na novém e-shopu www.blacklotus.cz, který jsme spustili v únoru 2021.
4) Kdy se mi hodnota objednávky započítá do věrnostního programu?
Ve chvíli, kdy objednávku zaplatíte. Do té doby se do věrnostního programu nepočítá.
5) Počítá se mi sleva na objednávku, která překročí hranici věrnostního programu?
Sleva se počítá vždy až od další objednávky. Pokud tedy zaplacením překročíte hranici slevy, máte na ni nárok až od následující objednávky.
6) Lze sčítat různé zákaznické slevy?
Ano, pokud máte například zákaznickou slevu na deskové hry ve výši 10 % v rámci členství v klubu deskových her Korunka, slevy se sečtou a cena produktu bude snížena o výsledné číslo. Jediné omezení je, že součet takových slev je maximálně 10 %.
7) Počítá se mi věrnostní sleva na již zlevněné zboží?
Ano. Pokud již nabízíme zboží zlevněné v rámci nějaké akce nebo například rozbalené, či poškozené, věrnostní sleva se odečte od již snížené ceny.
8) Můžu použít zákaznickou slevu a dárkový poukaz zároveň?
Ano. Věrnostní sleva se vám odečte automaticky a v košíku pak můžete použít dárkový poukaz nebo slevový kupón na již zlevněné zboží.
9) Započítávají se mi do slevy i nákupy v kamenné prodejně?
Registrovaní zákazníci mají možnost při platbě na prodejně spárovat nákup se svým účtem a v takovém případě se vám objednávka započte do věrnostního systému. Zákazníkům doporučujeme dělat objednávky prostřednictvím e-shopu a v kamenné prodejně si je jenom vyzvedávat. Předejdete tak potenciálním chybám a my budeme mít více času vaši objednávku přichystat a zkontrolovat, že je s ní vše v pořádku.
10) Mám slevu napořád, nebo mi časem zmizí, když nebudu nakupovat?
Pokud dosáhnete určité hranice věrnostní slevy, zůstane vám už napořád. Její platnost není podmíněna opakovanými nákupy.
11) Nerozumím tomu, nemáte tam chybu?
S dotazy se můžete vždy obrátit na náš e-mail obchod@blacklotus.cz a my se vám pokusíme co nejdříve odpovědět a situaci vyřešit.
Změna Věrnostního systému je nám vyhrazena!